lunes, 16 de junio de 2008

Mahadeva

Jam acabat!!!...si senyor, ja ha terminat la Jampep..re mes fins al Setembre. Bueno, que hi farem...tocarà anar de xiringuitos, bars i concerts aquests divendres propers.
Jo de moment, no paro de fer coses (i no fer res). Tinc el meu "Photo Book" actualitzadísim, si si, allò, lo del Flickr (o com cojons es pronuncií). Aquí sota teniu algunes previews de les últimes fotos, per que les disfruteu, i perque les comenteu.

Wah-Wah Pentax K1000 Precious... ' Coño!!!! Que haces Pac??? Quin forat!!!

Hei! que encara soc aquí. Que tal les fotos? xules, no?....home jo crec que estan currades....i ho dic de primera mà...
I aquí va passant un minut mes, amb el Buddha Bar de fons. Coi, portu una temporadeta mes ètnica...que si Shankar, que si Buddha bar, que si Kitaro....mare meva. I es que cada vegada em trobo mes identificat amb totes aquestes costums i religions que adoren una sola raó, la pau. Si! amb un deu a qui adorar, però sobretot a la pau..jo! que que he estat sempre mes ateo que ningú. Donç ja veus...imagino que trobes mes similituts i coses en comú amb la gent que estima la pau, la vida i la solidaritat, que no pas tots aquells que sempre habia intentat "entendre" de revolucionaris, "esquerristes", republicans i antimonarquics...imagino que, tot això em sobra...realment, li trobu mes emoció i sentiment a un simple suspir de tranquilitat que no pas tants crits i tantes queixes....en fi, no cambio el visca la republica pe'l visca la pau!.....però si cridu amb força.....visca el senyor*!!

PhotoPac!




*senyor: dit espiritual (no físic) de l'ànima i sentiment
amb la que identifiques la pau interior.

2 comentarios:

Nuvi dijo...

Lo ves como estas comeflores...
mode relleno de estadísticas off...

Pac! dijo...

jajajaja que cabron!!